02 July 2015

Stripes Are My Thang


So this weekend I went shopping with my girlfriend and we've gone mad at ZARA! It's sales season (if you haven't noticed it yet)! 


Apart from all the clothing that I bought which was 50% off, these amazing flowy and light pants are my new favorite item in my closet! Seriously, I shouldn't tell you this but I've worn them 3 days straight... they're so comfy, fresh and chic! I want more!! 
Although these are from the new collection, they are SPECIAL PRICE (€17,50), which for me it's more than an okay price for my new favorite piece of clothing.

They match perfectly with crop tops: white for daytime and black for a night out. And the heels make the legs go for miles, specially if you're short like me.

Este fim de semana fui às compras com a minha amiga e ficámos loucas na ZARASim, porque se ainda não notaste, já estamos em época de saldos. 

À parte de todas as peças que comprei que estavam a 50% de desconto, estas calças super fluidas e leves são a minha nova peça preferida no armário.
Na verdade nem vos devia dizer isto, mas durante três dias seguidos usei estas calças... são tão comfortávies, frescas e chiques! Só quero é mais!!
Apesar de estas serem da nova coleção, estavam com o PREÇO ESPECIAL de €17,50, que, para mim, é um excelente preço para a minha peça preferida.

Conjugam perfeitamente com um crop top branco (para o dia) ou preto (para a noite) e com uns sapatos altos fazem com que a perna alongue, especialmente para mim que sou baixinha.

crop top: Pull & Bear
shoes: FLY


No comments:

Post a Comment